Залучення студентів до участі в інтелектуальних змаганнях є важливим кроком у вирішенні проблеми розкриття обдарованості, а конкурси допомагають реалізувати їх
можливості.
можливості.
3 грудня відбулася інтелектуальна вікторина «Зустріч у «Світовому кафе»: екологія мовою математики».
Я дізналася, що «Світове кафе» (назва-оригінал – «The World Cafe») – це технологія і мистецтво розмови у відкритій атмосфері, метод, що дозволяє організувати жваве обговорення. «The World Cafe» – цінний помічник, коли необхідно в групі людей зібрати інформацію, зробити обмін знаннями, досвідом, вільно поділитися ідеями і думкою, почути, що думають інші з приводу актуальних для учасників діалогу питань. Технологія дозволяє залучити в розмову кожного учасника, формуючи комфортну атмосферу відкритості, невимушеності і психологічної безпеки, коли можна говорити на рівних.
Отже, наші учасники зустрілися у «Світовому кафе», щоб говорити про екологію мовою математики.
«Ми не можемо керувати природою інакше, ніж підкоряючись їй», – казав Френсіс Бекон. Екологічні проблеми виникли не сьогодні. Тому, звертаючи увагу на екологію, людина намагається зберегти саму себе. Однією із наскрізних ліній освіти є екологічна безпека та сталий розвиток, тобто потреба в формуванні екологічної свідомості сьогодення. Екологізація математики спрямована на отримання дітьми знань про оточуючий світ і його екологічні проблеми, формування уявлення про роль математики в розв’язанні екологічних проблем.
Я мала змогу спостерігати за першокурсниками, які розкривали свої математичні здібності. В цьому змаганні брали участь студенти спеціальностей «Початкова освіта» та «Дошкільна освіта». Організаторами були викладачі математики Тринога Любов Орестівна та Ковбас Людмила Петрівна.
Конкурс складався з 4 локацій. Спочатку студенти шляхом жеребкування
сформувались в команди та кожна з них отримала свій маршрут проходження локацій. Після цього учасники почали проходити кожну локацію окремо. Я була модератором локації під назвою «У світі тварин». А ще були локації «У світі рослин», «Навколишнє середовище», «Творча майстерня». Можу запевнити вас, що завдання були не легкі, але студенти показали високий рівень знань. Робота в кожній локації тривала 7 хвилин.
сформувались в команди та кожна з них отримала свій маршрут проходження локацій. Після цього учасники почали проходити кожну локацію окремо. Я була модератором локації під назвою «У світі тварин». А ще були локації «У світі рослин», «Навколишнє середовище», «Творча майстерня». Можу запевнити вас, що завдання були не легкі, але студенти показали високий рівень знань. Робота в кожній локації тривала 7 хвилин.
Подолавши весь шлях, учасники з хвилюванням очікували результатів. В цей момент ми дивились відео-ролик «Збереження довкілля». В кінці конкурсу наше журі підбили бали і визначили переможця. Переможцем стала команда «Математичні лідери», які випередили своїх суперників на декілька балів. Друге місце посіли «Вітрогони», третє – «Вогнище», а четверте – «Зелена земля».
Доречним було виконання пісні Юрія Рибчинського «Три поради: не рубай тополю… не ламай калину… не стріляй у птаха».
У підготовці й проведенні заходу брали участь студенти груп ПО – 31 та ПМ – 31. Щиро вдячна організаторам конкурсу за цікаві завдання! Це чудова нагода для студентів випробувати себе та свої можливості.
З нетерпінням очікую нових конкурсів!!!
Підготувала студентка групи ПО – 31 Тріфоненко Тетяна.