5 грудня 2019 року студенти третього курсу , спеціальності “Прикладна математика”, здавали свої перші курсові проекти. Кожен представив свої дослідження та свої розробки. Зокрема було розгляну такі теми:
- Конвертер валют
- Створення web сайту з використанням бази даних
- Дні тижня
- Розробка Порталу для перевірки лабораторних робіт
- Калькулятор калорій
- Конвертер систем числення
- Будильник
- Калькулятор програміста
- Конвертер мір та величин
- Таблиця множення
- Місяці
- Дослідження зведених таблиць Excel, Pivot Table.js.
- “Розробка ігрової програми “Морський бій” “
- “Розв’язування лінійних рівнянь методом Крамера”
- “Дослідження розробки програмного забезпечення”
- “Розробка гри “Snake” на мові Phyton з використанням бібліотеки Pygame”
- ” Архіватори та їх застосування”
- “Розробка гри Pong на Arduino”
- “Мова програмування Java”
- “Чисельне інтегрування диферинціальних рівнянь методом Адамса”
- ” Системи числення “
- “Мова програмування C++”
- “Сортування двовимірного масиву”
- “Розробка інтернет-магазину засобами HTML і PHP”
- “Деякі наближені методи розв’язаня алгебраїчних і трансцендентних рівнянь та систем лінійних алгебраїчних рівнянь “
- “Шифрування та дишифрування тексту”
- ” НТML інтегрований збірник посібників “
- “Розробка GUI-програми для обчислення вартості розмитнення автомобілів “
- “Розробка телеграм бота на мові програмування Python”
- “Лінійні рівняння методом Гауса. С++”
- “Дослідження розробки 2D відеоігор за допомогою грального рушія Unity
Студенти вибирали різні мови програмування: С++, Python, PHP та інші. Усі показали хороші результати та продемонестрували свої вміння на практиці.