Циклова комісія професійної та практичної підготовки
(спеціальність «Прикладна математика»)
була створена у 2015 році у відповідності до Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах та з метою більш ефективної та цілеспрямованої підготовки майбутніх молодших спеціалістів.
Навчально-методична проблема, над якою працює циклова комісія
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ПРИКЛАДНОЇ МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Основними напрямками роботи
Циклової комісії є:
Зміст роботи циклової комісії професійної та практичної підготовки
(спеціальність «Прикладна математика»):
– забезпечення виконання навчальних планів і навчальних програм ; – розгляд та обговорення планів роботи циклової комісії, робочих навчальних програм з дисциплін, планів роботи навчальних кабінетів, предметних гуртків викладачів циклової комісії; – розробка, обговорення та затвердження комплексів навчально-методичного забезпечення дисциплін циклу; – своєчасне внесення змін і доповнень до робочих навчальних програм дисциплін; – розробка та впровадження в навчальний процес комплексних заходів, спрямованих на забезпечення якісної підготовки фахівців і чіткої організації навчального процесу; – розробка і впровадження новітніх методик викладання навчальних дисциплін циклової комісії, проведення лекційних, практичних, лабораторних, семінарських занять, написання курсових проектів та контроль за якістю їх виконання; – розробка і впровадження в дію заходів з питань удосконалення практичної підготовки студентів, вивчення, узагальнення та поширення досвіду роботи викладачів, надання допомоги молодим викладачам в оволодінні педагогічною майстерністю; – розробка методичних рекомендацій щодо застосування інформаційно-комунікаційних, дидактичних, та інших сучасних технологій у навчальному процесі; – розгляд й обговорення навчально-методичних посібників, навчальних програм дисциплін, методичних розробок, статей, підготовлених викладачами комісії; – підготовка, розгляд й обговорення матеріалів для проведення контрольних робіт, семестрових екзаменів, заліків та іншої документації для контролю знань студентів; – контроль та аналіз знань і вмінь, дотримання критеріїв їх оцінки; – керівництво науково-дослідницькою роботою студентів; – організація самостійної та індивідуальної роботи студентів; – організація та проведення тижнів циклової комісії, науково-практичних конференцій, олімпіад, конкурсів, виставок творчих робіт студентів тощо; – організація індивідуальної роботи з обдарованими студентами; – проведення профорієнтаційної роботи на базах загальноосвітніх шкіл міста, області та регіону; – сприяння працевлаштуванню випускників та зв’язок з ними; – організація підвищення кваліфікації викладачів на базі навчальних закладів ІІІ – IV рівнів акредитації, науково-дослідних інститутів; – проведення виховної роботи за пріоритетними напрямками патріотичного, естетичного, екологічного, морального, трудового виховання, виховання фізичної культури та здорового способу життя; – оцінка роботи викладача за результатами якісного підходу до начальної, методичної та організаційної роботи протягом навчального року.