Курсові проекти з програмування

5 грудня 2019 року студенти третього курсу , спеціальності “Прикладна математика”, здавали  свої перші курсові проекти. Кожен представив свої дослідження та свої розробки. Зокрема було розгляну такі теми:

  • Конвертер валют
  • Створення web сайту з використанням бази даних
  • Дні тижня
  • Розробка Порталу для перевірки лабораторних робіт
  • Калькулятор калорій
  • Конвертер систем числення
  • Будильник
  • Калькулятор програміста
  • Конвертер мір та величин
  • Таблиця множення
  • Місяці
  • Дослідження зведених таблиць Excel, Pivot Table.js.
  • “Розробка ігрової програми “Морський бій” “
  • “Розв’язування лінійних рівнянь методом Крамера”
  • “Дослідження розробки програмного забезпечення”
  • “Розробка гри “Snake” на мові Phyton з використанням бібліотеки Pygame”
  • ” Архіватори та їх застосування”
  • “Розробка гри Pong на Arduino”
  • “Мова програмування Java”
  • “Чисельне інтегрування диферинціальних рівнянь методом Адамса”
  • ” Системи числення “
  • “Мова програмування C++”
  • “Сортування двовимірного масиву”
  • “Розробка інтернет-магазину засобами HTML і PHP”
  • “Деякі наближені методи розв’язаня алгебраїчних і трансцендентних рівнянь та систем лінійних алгебраїчних рівнянь “
  • “Шифрування та дишифрування тексту”
  • ” НТML інтегрований збірник посібників “
  • “Розробка GUI-програми для обчислення вартості розмитнення автомобілів “
  • “Розробка телеграм бота на мові програмування Python”
  • “Лінійні рівняння методом Гауса. С++”
  • “Дослідження розробки 2D відеоігор за допомогою грального рушія Unity

Студенти вибирали різні мови програмування: С++, Python, PHP та інші.  Усі показали хороші результати  та продемонестрували свої вміння на практиці.